STEM чи STEAM: в чому відмінності?
STEM – це абревіатура від science – наука, technology – технології, engineering – інженерія і maths – математика. В “STEAM” до підходу додається arts – гуманітарні науки, вивчення мов, танці, драма, музика, візуальне мистецтво та знання в сфері нових медіа.
STEAM – це підхід до навчання, який використовує науку, технології, інженерію, мистецтво і математику як відправні точки, для розвитку в учнів критичного мислення і навичок дослідницької діяльності.
Основна відмінність підходу STEM від STEAM полягає в тому, що STEM фокусується на наукових концепціях. А ось STEAM досліджує ті ж концепції, але робить це за допомогою методів дослідження і навчання, які застосовуються як частина творчого процесу.
Чому STEAM-освіта важлива?
Додавання різних видів мистецтв до підходу STEM допомагає формувати критичне мислення в учнів, а також вирішувати реальні проблеми через творчий підхід. Ми знаходимося в такій ситуації, коли не тільки стало необхідністю, але і з’явилася можливість, посприяти створенню гнучкого, динамічного і актуального середовища навчання.
Одним з кроків у напрямку розвитку STEAM-освіти в закладі став курс РОБОТОТЕХНІКА.
Завдяки зусиллям директора Л. Л. ТАРНАПОЛЬСЬКОЇ ліцеїсти розпочали опановувати курс “Робототехніки” на базі конструкторів-роботів Jimu Junior. Перші заняття були цікаві не лише дітям, а і дорослим. Захоплюючий квест розпочато під керівництвом вчителя інформатики Ящука А.В. Сподіваємось нові технології допоможуть розвиватися всім учасникам освітнього процесу і принесуть нові позитивні емоції та мотивуватимуть ліцеїстів до підкорення нових висот.